Login Creaţi un cont Recuperaţi parola
Expolitoral turism

Târgul de Turism al României

DSC_9013.jpg

26.02.2016

Preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României (CCIR), dl. Mihai Daraban, a inaugurat joi, 25 februarie 2016, Târgul de Turism al României (TTR) – ediţia de primăvară, în cadrul complexului expoziţional Romexpo.

Preşedintele CCIR a subliniat, în deschiderea TTR, importanţa strategică a domeniului pentru dezvoltarea economiei româneşti, potenţialul turistic al ţării oferind oportunităţi importante inclusiv pentru atragerea investiţiilor străine. “Această manifestare este una de referinţă pentru noi, pentru Romexpo, dar şi pentru industria turismului, industrie care, ca multe alte ramuri economice, are nevoie de sprijin adiacent şi consider că dezvoltarea infrastructurii este cel mai important lucru. (…) Multe ramuri economice au acest handicap din cauza lipsei infrastructurii. Încercăm, prin toate prerogativele pe care le avem la nivel naţional de Cameră de Comerţ a României să impulsionăm acest aspect de care depindem cu toţii”, a declarat dl. Daraban. Preşedintele CCIR a salutat parteneriatul CCIR cu Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) şi Ministerul Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri, cu care au loc discuţii pe probleme de strategie economică, turismul fiind parte integrantă.

„Noi considerăm că turismul trebuie să fie o prioritate a Ministerului Economiei”, a spus în continuare Secretarul de stat Claudiu Vrânceanu, care a prezentat recent în cadrul Guvernului strategia naţională de revigorare a turismului balnear. „Turismul românesc va creşte nu doar datorită litoralului, staţiunilor de pe Valea Prahovei, ci, mai ales, datorită noilor perle care sunt reprezentate de turismul rural, Delta Dunării şi turismul balnear”, a explicat dl. Vrânceanu.

Această strategie dedicată turismului balnear nu numai că a fost asumată de Guvern, dar beneficiază şi de susţinerea mediului de business, ceea ce asigură premisele necesare pentru ca proiectele pilot care vor fi începute anul acesta să fie continuate.

“Ne-am orientat spre realizarea unui climat potrivit pentru dezvoltarea strategică şi durabilă a sectorului turismului, am stabilit direcţiile de dezvoltare şi de promovare a României ca destinaţie turistică pentru străini, fără însă a elimina, bineînţeles, nevoile propriilor noştri consumatori. (…) Potenţialul turistic al României este deosebit de cuprinzător, iar cu pârghiile şi eforturile corespunzătoare poate fi exploatat la capacitate maximă, cât timp există comuniune de idei şi, mai ales de acţiuni. (…) Trebuie să ne grăbim să intrăm pe pieţe care nu erau cele mai generoase în a trimite turişti pe teritoriul ţării. Contextul geopolitic actual ne poate ajuta în îndeplinirea obiectivelor noastre, România fiind cunoscută ca o ţară sigură şi ca o destinaţie cu obiective pentru 365 de zile din an. Promovarea destinaţiilor şi a obiectivelor româneşti trebuie să se realizeze cu fondurile pe care le avem. Ştim cu toţii că turismul nu va mai beneficia în viitorul apropiat, cel puţin până în 2020, de fonduri europene. Am ales să promovăm România prin valori şi autenticitate”, a declarat Preşedintele ANT, dna. Anca Pavel Nedea.

La această ediţie a Târgului de Turism al României participă în calitate de expozanţi şi co-expozanţi 285 de firme din 15 ţări: Albania, Bulgaria, Croaţia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, România, Serbia, Spania, Turcia şi Ungaria, suprafaţa expoziţională ocupată fiind de peste 13.800 mp. Ediţia din această primăvară se desfăşoară în perioada 25 – 28 februarie 2016, în Pavilioanele C1 – C6.

Birou Comunicare Publică, tel. 0374474373, 0213190085, 0374474375, fax: 0213190156, e-mail: bcp@ccir.ro

Pagini recomandate

Enterprise Europe Network

Constanţa 05/05

9°C

acum
vânt 14 kmh din NNE
vizibilitate 10 km

14°C

max

10°C

min

16°C

max

10°C

min

emis înCurs valutar BNR 02/05

EUR
4.9764
+0.01%
GBP
5.8180
-0.02%
USD
4.6500
+0.30%
IFR
4.9759
+0.11%
Converteşte din
în
Suma
=
0,00

Partener

BCR
Biroul Unic