Avizarea cazurilor de forta majora, in contextul pandemiei COVID 19 si a masurilor impuse de catre autoritati privind suspendarea activitatii
27.03.2020
Pentru a veni in sprijinul agentilor economici afectati de forta majora, in contextul pandemiei COVID 19, Conducerea Camerei de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura a decis acordarea unor reduceri suplimentare la tarifele de eliberare a avizelor, incepand cu data de 27.03.2020, dupa cum urmeaza:
- pentru microîntreprinderi (au mai puțin de 10 salariați și realizează o cifră de afaceri anuală sau bilanț total anual de până la 2 milioane de euro) - se aplică o reducere a tarifului cu 50%, raportat la tarifele deja aprobate anterior
- pentru întreprinderi mici (au mai puțin de 50 de salariați și realizează o cifră de afaceri anuală sau un bilanț contabil total anual de până la 10 milioane de euro) - se aplică o reducere de 25%;
- pentru întreprinderile mijlocii (au mai puțin de 250 de persoane și o cifră de afaceri anuală care nu depășește 50 de milioane de euro și/sau un bilanț contabil anual care nu depășește 43 de milioane de euro) -se aplică o reducere de 10%.
tarif anterior | microîntreprinderi reducere 50% | întreprinderi mici reducere 25% | întreprinderi mijlocii reducere 10% | |
firme nemembre | 2.800 lei | 1.400 lei | 2.100 lei | 2.520 lei |
Firme membre care au achitat cotizația de nivel 1 | 2.600 lei | 1.300 lei | 1.950 lei | 2.340 lei |
Firme membre care au achitat cotizația de nivel 2 | 2.300 lei | 1.150 lei | 1.725 lei | 2.070 lei |
Firme membre care au achitat cotizația de nivel 3 | 2.000 lei | 1.000 lei | 1.500 lei | 1.800 lei |
Firme membre care au achitat cotizația de nivel 4 | 1.700 lei | 850 lei | 1.275 lei | 1.530 lei |
Firme membre care au achitat cotizația de nivel 5 | 1.400 lei | 700 lei | 1.050 lei | 1.260 lei |
Dovada se va face prin prezentarea unei copii a ultimului bilanț contabil, precum și a unei declarații pe proprie răspundere a administratorului persoanei juridice care solicită avizul.
Pentru solicitări de peste 3 avize legate de același eveniment și contracte diferite, începând cu al patrulea aviz, pentru fiecare aviz suplimentar se va aplica un tarif de 250 lei + TVA, iar începând cu al zecelea aviz, un tarif de 100 lei + TVA.
Contact:
- Ruxandra Serescu
- Email: ruxandra.serescu@ccina.ro
- Telefon: 0732520095